norafrom.blogg.se

hur blir man carrie bradshaw?

Kategori: nora

 
Alltså, kan ni bara lägga ifrån er allt nu har för er och läsa böckerna om Carrie? Hahah jag vet inte vad grejen är men jag verkligen älskar den energin hennes karaktär har och när jag för ett tag sedan flyttade ner alla mina böcker från mitt gamla rum till mitt nya så hittade jag den här. Så otroligt rolig bok om Carrie som typ 20-åring och jag ligger bokstavligt talat och gapskrattar när jag läser den! Tips till dig som vill läsa något. 
 
Men allmänt tycker jag att hennes liv verkar så otroligt roligt. Vill också kunna skriva och påverka folk när jag blir äldre, hur häftigt? Sen är det självklart ingen dans på rosor och det är väll kanske lite naivt att sitta i skräddarställning på ryamattan nere i min tonårskällare, 16 år och bestämma mig precis vad jag vill göra med mitt liv, men det hon gör är någonting jag tror att jag skulle kunna tänka mig att göra varje dag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: