norafrom.blogg.se

inhandlade julklappar

Kategori: nora

Åh, nu kan jag ta det lite lugnt. Alla viktigaste julklappar är inhandlade förutom till syrran men det var lite svårt att köpa till henne då det var vi två som köpte åt mams&paps samt farmor och farfar. Men det fixar jag senare i veckan om inte i hlegen! 
 
Mildred och jag började på & Other Stories, och jag blev nog kär i den butiken. Helt underbar! Har bara snabbt sprungit in och ut ifrån den några gånger men inte riktigt varit inne och verkligen kollat på grejerna dom har, men är det möjligt funderar jag på att åka dit typ imorgon bara för att prova allt fin jag spanade in. Bland annat fanns en mörkgrön väska som var otroligt läcker, kanske unnar mig den efter jul... 
 
Efter ett kaffestopp på Espresso House (jag drack dock chocklad, såklart) så tog vi en ordentlig runda på nk, och där hängde senare jag o Frida tills vi hittat något åt pappa, för att sedan gå ner till Mathilde och fixa till mamma och The Body Shop åt farmor och farfar, sen fick jag som vanligt ont i huvudet efter sistmända då det är så mycket lukter där inne... Gjorde även en god gärning och la mina sista kronor på brända mandlar åt Frida när vi skulle åka hem för att hon inte skulle ramla ihop. 
 
 

 
observera världens största kotte ovan :')
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: