norafrom.blogg.se

lördagsmorgon

Kategori: nora

Godmorgon på er!! Jag är fortfarande lite matt efter jobbet igår... Det var verkligen kaos. Så mycket folk och jag sprang som en stucken gris mellan alla bord jag skulle servera. 

Men strax efter nio var jag klar för att dra ut och jag åkte direkt från jobbet till ängby där jag mötte Olga. Oklart hur vi hamnade där men vi åkte ut till Hässelby Villaområde där Elise klasskompis tog över lite folk. 
Några från Bromma åkte tidigt hem men vi var några stycken som hängde kvar ett par timmar till :)) Efter en lång taxitur hem blev vi släppa utanför mig men gick ändå hem till Elise för lite natt-te och kakor!! Så mysigt. Inte allt för sent heller, tror jag och Alex började gå vid halv tre hem. Det var faktiskt en mysig kväll, dock var jag helt slut!? 


Mamma och pappa hade åkt till landet när jag vaknade. Frida var gullig och hade lagat våfflor. Det var välbehövligt!! 


Ska försöka få Frida att hjälpa mig med att flytta ner saker från mitt gamla rum till mitt nya i källaren. Hoppas jag lyckas. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: