norafrom.blogg.se

och så var det middag

Kategori: nora

Här hemma hos oss är middagen något som bara inte hinns med för det mesta. Alltid snabbt och enkelt, men på helgerna blir det alltid mat lagat i timmar, som jag nu alltid missar på grund av mitt jobb!! :/ 
Det är en stor nackdel då det är enda tiden vi i familjen har med varann på veckan och så missar jag det... Ska iallafall gör ett försök att styra upp vardagsmaten nu! Skrivit recept och varit ambitiös, haha vi får väll se hur länge det håller... Idag står jag för middag iallafall. 


Angående spanskaprovet vill jag helst skratta lite smått... Eller kanske gråta? Jag är så himla körd i spanskan nu, satt och log åt mig själv idag på provet när jag insåg att jag faktiskt inte kunde någonting. Jaja sånt är livet. 


Var så crazy idag när jag kom hem efter provet att jag tog en bild med hundis. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: