norafrom.blogg.se

ska man va fin får man lida pin

Kategori: nora

Hahah det uttrycket beskriver min promenad från huset upp till tolvan väldigt bra. Knappt fem grader och kjol - godmorgon!! 

Onsdagar är både min värsta och en av mina bästa dagar i skolan. Jag har spanska på Odenplan och sedan mentorstid på Jarlaplan, slutar 12.25 så inte klaga! 
Däremot är spanskan en ren mardröm, får kämpa på och sedan hitta på något att göra innan Mildred slutar, funderar på att kolla julklappar redan nu då jag alltid är ute i sista stund och får därmed typ köpa det som har blivit över i butikerna eller komma på något i sista minuten som inte brukar bli helt bra, iår ska jag vara master of julklappar. 


Känner mig allmänt höstig idag. Stickad grå tröja, svart kjol, mina nya favorier Stan Smith zebraaa och kappa med halsduk. Simple as that. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: