norafrom.blogg.se

överkonsumtion

Kategori: nora

Känner mig som en riktig svenne just nu, köpt alldeles för mycket saker på sistone! Dock är mycket av det julklappar. Meeen ändå slog hjärtat några extra slag när det låg ett paket till mig i brevlådan. Och så provade jag några underbara jeans efter en middag ute med pappa och Frida som jag bara inte kunde motstå... Samt en massa andra saker senaste tiden, som egentligen inte har behövts men är nödvändigt för att jag ska orka kämpa mig igenom vintern ;) 
 
Tror jag är extremt väderpåverkad... Om det blåser är jag helt energisk och kan inte vara still en sekund, regnar det är jag riktigt deppig och okontaktbar, men är det bra väder är ingen gladare än jag! Bara så ni vet. 
 
Tröja från New Black och Flare Jeans från DL1961. 
 
 
Stort creed till Junkyard, beställde tröjan i måndags vid 23 och idag låg dom hemma i brevlådan. Snabbt jobbat! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: